Grower

Tento výraz se používá pro hudbu, která vás nechytne hned na první poslech, ale vaše obliba v ní postupně roste. Včera jsem ho zaslechl poprvé a hrozně se mi zalíbil. Přijde mi to strašně výstižný a v češtině navíc žádný takový termín pro to nemáme.

Petr Pliska

4 responses to “Grower

  1. nj, bohužel většina lidí věří na první poslech a dál to ani nezkouší

  2. jj, je spousta desek, ktery berou az po par poslesich. v posledni dobe se mi to stalo treba s band of horses, annuals, menomenou… neni vzdycky dobry odhodit desku, co vas nebere po prvnim poslechu. a kdyz uz to udelate, zkuste se k ni aspon nekdy potom vratit. u hudby prece zalezi i na nalade, jakou v momentu jejiho poslechu oplyvate… btw:slovicko grower ma i moje sympatie

  3. tohle slovo jsem ve spojitosti s muzikou ještě neslyšela, ale moje sympatie (viz link) má.. :) jinak alba, která vás dostanou až po více posleších, jsou nejvíc. trvaj dlouho a lze v nich nacházet stále nový hudební vrstvy a melodie, mňam..

  4. muzika tě umí roztančit nebo rozezpívat a nebo se do ní zaposlouchat,pro jedince ,páry a skupiny dobrá hudba žije i v srdcích a přichází z prostoru okolo uší a sahá až do nekonečného vesmíru

Napsat komentář