Proč jsem už týden bez internetu

Víte jaký je rozdíl mezi tím, když si objednáte internet od UPC v Rakousku a v Čechách? V Rakousku příjde servisní technik hned druhý den a bez problému vás připojí, v Čechách čekáte dny dva a nepříjde nikdo. Nikdo nezvonil na dveře ani nevolal na mobil a na zákaznickém centru mi bylo sděleno, že se dotyčný nedozvonil. I kdyby zvonek nefungoval (funguje), tak je přece běžná procedura, že vám někdo zavolá. Tohle se stalo ve čtvrtek, takže jsem musel pochopitelně na další pokus čekat do dneška, do pondělka. Jestli nepříjdou ani dnes, tak se asi stěhuju zpátky do Rakouska.

Reklamy

13 responses to “Proč jsem už týden bez internetu

  1. mam s nima tu samou zkušenost !!! a víš co je eště nejhorší? že od nich přišel frajer, kámoš se ho ptá, jestli tam kde bydlí má signál a ten dotyčnej pracovník UPC mu řekne, že když mu něco málo šoupne, tak mu zjistí adresy sousedů a on se na ně může připojit :)

  2. kamaradovi se dokonce jejich pracovnik, kdyz mu rusil net, snazil vnutit nejakou kabelovku nacerno, co ma sam rozjetou. masakr.

  3. no jo no, ale v rakousku mají zas dost divný zvyk zavírat holky do sklepa…

  4. u mě se jenom chovali jako debilové.
    „vy to chcete zapojit v jiný místnosti než je zástrčka?“
    „ano“
    „hmmm, tak to bude za péťo“
    „jakto?“
    „takto“

  5. a maj v Rakousku taky mekci toaletni papir?

  6. Když si tak proberu, co jsem o zapojování ADSL poslední době slyšel , tak asi můžeš rovnou začít balit…
    *
    >Postcrap: Hm, originální nick…

  7. tak nakonec dneska dorazili, dikybohu

  8. A vite, jak se chova UPC v Irsku? Ono se to tedy jmenuje NTL, ale vlastnikem je UPC…
    Prestal jit net. Dal jsem jim dva dny, ze jako jim to obcas vypadava… Treti den (v nedeli) volam na linku zakaznicke podpory. Domlouvame se, ze nekdo ve stredu prijde. Nejsem nadsen, ze az ve stredu, ale co nadelat. Ve stredu prijde manik, koukne na to a povida, ze na to nema, ze posle druhej den kolegu. Treti den odpo (patek) vola kolega, ze to jako uz dneska nestiha, ale v pondeli co nejdriv prijde. Jsem nasran, ale co delat… No a timto skoncilo obdobi vzajemne komunikace. Nasledoval mesic a pul, kdy jsme stale volali, stale nam byly urcovany terminy prijezdu technika a uz se nic nestalo. Druha varianta byla, ze nam operatorka rekla, ze zjisti podrobnosti naseho pripadu a do hodiny zavola. Nikdy uz nikdo nezavolal. Posleze jsme se dozvedeli, ze je problem mimo nas barak, ale nic to nemenilo na faktu, ze to nikdo neresil. Je to tyden, co se net bez predchoziho varovani rozbehl. Verte mi, ze pri rozhovorech se zakaznickou potvorou bylo velmi tezke hledat v neofenzivnim slovniku…

  9. Máš pravdu, Petře. Kokoti!!! Rakousko, to je úplně jíný level. Ale přece jenom bych se nestěhoval. Nevím proč, ale v Čechách se mi docela líbí (i když nejsem Čech):-)

  10. Blbost, to jen rakousti sedlaci nevedi co je internet a tak tam technici maji moooore casu…

  11. znam lidi co na ADSL cekali i tri tydny….ja na kabel od UPC „jen“ tyden, asi zalezi na lokalite a tarifu,kamarad co si u nich objednal HBO + vysokej tarif mel internet do druheho dne, tak nevim. Kazdopadne volat na zakaznicke centrum UPC je ocistec.

  12. člověka vždycky potěší neštěstí druhých:)
    my jsme na O2 čekali dva měsíce (ani jsem netušila, že poskytují služby jako v cizině)
    ale zase – nemohli by vzniknout podobné perly
    http://donbahno.bloguje.cz/503056-hlasky-z-infolinky-o2.php

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s