blog newmusic.cz

Komajota - ako zo seba urobit kokota

Červenec 5, 2007 · Komentářů: 51

Slováci byli vždycky o krok napřed před Čechy. No řekněte mi, našel by se u nás někdo kdo by TAKHLE okatě vykrádal Keane? Chudáci kluci z Toneless, všichni jim cpou jak si půjčují kde můžou a přitom tu máme před sebou partu, která si půjčuje skoro všechno a navíc z jednoho zdroje. Komajota sebrali zvuk Keane (za Ukradnuty by je měl někdo zažalovat) a chrstli na to ještě víc syrupu než jejich “zvuková banka” z UK. A co je teda ve výsledku jejich? No přece ta slovenština. To naši Toneless mají alespoň “originální angličtinu” :D

Kdyby se na to šlo jinak a nelpělo se až tak na té přehnané líbivosti, třeba by to v konečném výsledku nebyla taková prvoplánová sračka. Více na www.myspace.com/komajota.

Petr Pliska

Kategorie: Hudba · Reakce

51 odpovědí so far ↓

  • libertine // Červenec 5, 2007 na 3:14 pm

    Komajota je bezesporu strasna kapela, ostatne lavagance a podobny “objevy” nejsou o moc lepsi. Temhle “indie zazrakum z tater” holt asi nikdy neuverim. Aspon dokud se konecne nevyfotej s ovci nebo alespon nejakym pritulnym bacou…

    P.S s tim “syrupem” uz to trochu prehanis :-)

  • Negative Creep // Červenec 5, 2007 na 4:37 pm

    soudruhu, lavagance si vyprošuju házet do stejnýho pytle jako kozí sýr…

  • bsk // Červenec 5, 2007 na 5:03 pm

    kdyz uz nic, tak aspon best friend’s girl se lavagance povedla. taky si u ni vzdycky vzpomenete na tahiti 80? a vubec, jdu si jedny nebo druhy pustit!

  • slovak // Červenec 5, 2007 na 9:16 pm

    lavagrcance

  • Destroyer // Červenec 7, 2007 na 12:18 dop.

    vzdycky vaham, jestli o takovych vecech psat. privede to tam spoustu lidi :-)

  • tvoj foter pojebany // Červenec 8, 2007 na 7:54 pm

    takeho nenavistneho kokota ako si ty by som najradsej nakopal do guli. ukaz co si spravil ty! zakomplexovane picoviny si nechaj pre svojich kamaratov v krcme. nikto ta nenuti tuto kapelu pocuvat, zalez si do svojej undergroundovej diery, kde je vsetko dokonale nekopirovane a plne hlbokych vyznamov nad ktorymi si mozes skrabat svoje rozbite gule. kokot!

  • libertine // Červenec 8, 2007 na 8:35 pm

    to asi neni ten pritulnej baca kteryho hledam…

  • Fragoman // Červenec 8, 2007 na 10:23 pm

    Neviem, co to za odbornici tu diskutuju… Ak urobis album ako Komajota, tak potom sa prihlas! Budeme kecat. Nepoznas ani Kean, ani Coldplay, ani Komajotu! Asi Ta najviac serie, ze Slovaci su o kus vpredu, co sa tyka produkcie. Uz dlho cakam na cesku kapelo, kt. by vedela hrat. Frontman v Komajote je genius! Vypocuj si pesnicky: Zoli, Prach, Tien… Myslim, ze Keane sa mozu skryt! Peace!

  • Sláva // Červenec 9, 2007 na 10:44 dop.

    Na klipy už nemám moc příležitostí se dívat, ale pokud je to hudební spolek, jehož prezentaci nedávno dávali na čt-snídani, tak je možná budu žalovat… Udělal jsem si výborný kafe s vaječákem a v televizi se mi do obrazovky řítil nějaký Slovák, sprintujíce ve zpomaleném záběru po silnici (pláže holt nejsou ani u našich bratrů)… Smíchy jsem si vylil všechnu kávu a jelikož jsem si další nestihl udělat, nabouralo mi to celé pracovní dopoledne…:o( Pokud je to někdo jiný (nemám chuť si to na myspace ověřovat), tak pardon…

  • Moj foter pojebal tvojeho // Červenec 9, 2007 na 11:58 dop.

    Ty vole, tim že tady budeš nadávat do kokotů toho moc nezachráníš, to akorát tak přesvědčíš pár lidí o tom, že fanoušci tý kapely (nebo minimálně ty) sou primitivové! Prober se! Udělej si svuj blog a tam kopej do kapel, který nemáš rád ty! Je v pořádku něčemu se postavit a vyjádřit svůj názor, ale tohle je pod úroveň. Seš jak uřvaný dítě co kolem sebe kope. Je mi Tě líto.

  • libertine // Červenec 9, 2007 na 12:22 pm

    ty vole… este schazi aby sem prisel sidi santini and the decadents a to uz bude definitivni konec

  • komajota // Červenec 10, 2007 na 9:09 dop.

    Dobry den!

    Zdravim Vas! Naozaj som ostal zarazeny, kolko nenavisti sa na tejto stranke nakoncetrovalo. Viete casto sedim za internetom, obcas zasondujem, co sa o nas pise. Je to zaujimave citanie a vzniklo mnozstvo naozorov na tuto kapelu. Naozaj mi nevadi a ani zvysnym dvom clenom kapely, ze si o nas niekto mysli nieco negativne, ale ostal som zmateny, ked som objavil tuto “recenziu” ktora zacina tak vulgarnym titulkom, ktory by si u nas nedovolil nikto oficialn napisat. Nevidim zmysel vo vzajomnom urazani. Ja som si tiez popocuval nahravky kapely autora tohto textu a mal by som par vyhrad, lenze ja skor verim v porozumenie a spolupracu. Je mi velmi luto, ze sa tento text na internete objavil a za celu kapelu mozem povedat, ze sme sklamani z takehoto pristupu, pretoze to presahuje standardnu kritiku (ktorej sme sa nikdy nebranili) a zatahuje ludi do roviny osobnych urazok. Pritom nemam pocit, zeby niekto z nas niekedy ublizil komukolvek z tohto blogu. Za slovenskeho fanusika, ktory sa tak vulgarne vyjadril na adresu autora sa ospravedlnujeme do tej miery do akej sa moze kapela brat za zodpovednu. Na zaver chcem povedat, ze to co robime nas bavi a nebudeme brat ohlad na tieto vulgarne internetove prispevky. Je nam to luto, chceli by sme, aby sa nieco nic take nikdy nestalo, ale ludia su samostatne osobnosti. Prosim, ak mate chut diskutovat v miere konstruktivnej kritiky nas mail Vam je ku dispozici, sam odpovedam na otazky. Budem rad ak sa cela tato zalezitost urovna a opat budeme moct prejavit vzajomny profesijny respekt.

    Stanislav Čorej - bubenik kapely Komajota

  • lala-PETER PLISKA-AKO ZO SEBA UROBIL KOKOTA!!!! // Červenec 10, 2007 na 10:37 dop.

    Peter Pliska je nenahraditelny hudobnik,taky k…. by nam vsetkym velmi chybal!!!

  • aseedi // Červenec 10, 2007 na 1:53 pm

    prispevek o dva prispevky vyse je trefny. zkratka odsud posud

  • Petr Pliska // Červenec 10, 2007 na 4:49 pm

    Stanislav Čorej: nemluvil bych o nenavisti, to je az prehnane silne slovo, ale vase hudba proste vytvari silne negativni energii. na to si ale budete nejspis muset zvyknout, stejne jako jste si uz zcela jiste zvykli na to, ze vas vsichni berou jako plagiat keane. a tady se dostavame i k jadru pudla - zatimco napriklad na webu filteru (idnes) vas berou jako “pomerne prijemny plagiat keane”, na tomto blogu jste spis neco jako “nechutny plagiat uz tak dost preslazene kapely, ktera si to nejlepsi uz odbyla pred tremi lety a postupne miri do vecneho zapomneni”.

    neni to vubec nic osobniho, vzdyt vas ani neznam. jen mi je z te hudby spatne. z toho jak je umela a neuprimna a proto jsem o ni na svem blogu psal. po svem. tot vse.

  • honza // Červenec 10, 2007 na 9:36 pm

    jezisi nezerte tu hudbu tak, jde o hovno… a nejvtipnejsi je to “obcas zasondujem, co sa o nas pise” :-)

  • zero // Červenec 11, 2007 na 1:49 dop.

    tak todle postrada inteligenci, volove…

  • libertine // Červenec 11, 2007 na 8:53 dop.

    “verim v porozumenie a spolupracu” tak tyhle manyry se nejak nebezpecne rozsirily.
    Divny, vetsinou jde prave o ty se kterejma nikdo spolupracovat rozhodne nechce, natoz jim nejakym podivnym zpusobem vic porozumet…
    Nicmene ta pokora nasich slovenskych bratru je svym zpusobem sympaticka, minimalne kdyz se to porovna s tema toneless a jejich “hudba je jenom mechanicka vibrace” kecama.

  • RealQuido // Červenec 16, 2007 na 1:56 dop.

    Názov diskusie Ako urobiť zo seba … je výstižný. Sympatická sebareflexia autora.

  • zase si hulil? // Červenec 16, 2007 na 5:17 pm

    “No řekněte mi, našel by se u nás někdo kdo by TAKHLE okatě vykrádal Keane? “- nie máš pravdu. Len keď si spomeniem na všetkých Gotov, Csákove, Maxu a iné sračky a ich ukradnuté melódie - prosto čisté karaoke, tak sa môžem len tým smiať. Okrem toho že si hudobný analfabet si ešte hlupák neznalý vlastnej histórie… Je pravdou, že v Česku všetci bez hanby kradli piesne od zahraničných inter. zatiaľ čo Slováci boli vždy tvorivejší a originálnejší. Ale čo sa dá čakať od národa, ktorý dokáže vyprodukovať muzikanta ako napr. Martin Maxa? haaaa

  • Sláva // Červenec 16, 2007 na 5:50 pm

    ZsiH, Tvůj odstavec je exemplární doklad toho, proč od nás v kolektivních sportech pořád dostáváte takovej ranec…:o)

  • negřík // Červenec 16, 2007 na 7:02 pm

    Tak tohle už je ale opravdu bahno…

  • libertine // Červenec 16, 2007 na 7:30 pm

    tak pozor ! tahat do toho chudaka karla… popremyslej nad sebou muj tvorivejší a originálnejší bratre. navic tady petr pliska je z rakouska, na nej si s ceskou historii jen tak neprides. no nic, du si poslechnout jozo raze, ten me este nikdy nezklamal.. nebo ze bych si dal no name… ty vole porad mi, je fakt tezky si vybrat

  • strame // Červenec 16, 2007 na 8:42 pm

    hoši zklidněte se a radši si pusťte interpol :-)

  • husky-TO Petr Pliska // Červenec 17, 2007 na 7:02 dop.

    ponevac si dusevne chory,mam pre teba alternativnu liecbu:vonave gulicky do topanok,v tvojom pripade ich nevyberas z obuvi ,ale snazis sa zastierat bolest ,usmievas sa ,pises recenzie dalej a po 2tyzdnoch je s teba iny clovek!!!

  • to libertine // Červenec 18, 2007 na 7:59 dop.

    Hej Ráž a No Name sú kopa sraček - to akceptujem , ale aj tak sú lepší ako priemerná česká sračka, vieš prečo? Porozmýšľaj - aj keď Češi a myslenie… neviem…

  • el.ec. // Červenec 18, 2007 na 8:08 dop.

    na naše sračky nám nešahej, čobole!!! :))

  • sika // Červenec 21, 2007 na 4:40 pm

    Ste ubozí…..to je ta závist! :-D

  • dadaw // Červenec 25, 2007 na 6:44 dop.

    hm…pohorsenie autora clanku je v poriadku, hudba je velmi subjektivna. tolko k filozofovaniu.

    druha vec, ze nechapem tu formu akou vyjadril svoj pocity z tej hudby. nie som ziadna narodna patriotka, ale hned prvymi dvoma vetami som sa citila velmi…smutno. nechapem…

    ked sa mne zdaju sunshine ako neuprimna sracka, ktora vykradla vsetko mozne, tak to urcite nebudem vztahovat na nejaku cesku narodnu vlastnost a formou sarkastickych kecov si budem robit prdel. blog je blog, ale autor by mohol zacat rozmyslat nez nieco verejne publikuje…zvlast ked vie, ze na stranky chodia aj fanusikovia zo slovenska.

    je to smutne!

  • mik // Červenec 26, 2007 na 4:59 pm

    hm presov, a co by si cakal ;-]] … ale fakt nechapem, co ta na tom vzrushuje, je to obycajny poprock, akeho je tu okolo vcelku tony … a kto od koho ukradol, to sa fakt eshte v sucasnosti rieshi? btw ak ti sk popik nesedi, teraz v sobotu tu budu dope aviators , mozno ze sa ti do pred-fkusu trafia viac .. ;-] .. http://jlbjlt.net/index.php?id=show&event=1586

  • Strasna debata // Červenec 27, 2007 na 1:41 pm

    Citam, citam…kukam a nechapem…. Jedna vec je to ze Komajota pripomina Keane hudbou aj dvoma K na zaciatku :) ….autorovi clanku “(za Ukradnuty by je měl někdo zažalovat)”: No cudujem sa ze si to uz neurobil! ale suhlasim s tym, ze sa to velmi podoba.
    Druha vec je ta, ze Cesi nikdy nevedeli robit normalny PopRock, ale vykradali co sa dalo. Tak napr AnnaK, Vondrackova jedna aj druha…
    Tak treba sa ukludnit!!!………Stanislav Corej si ma celkom pobavil :)))))

  • Coco Loco // Červenec 27, 2007 na 10:43 pm

    ked sa uz tak rozculujete nad vykradackami, prihadzujem tohtorocneho vitaza slovenskej Coca Coly Popstar, kapelu Peoples. Vykradnuti U2 s desne afektovanym spevakom. http://www.myspace.com/peoplesband

  • hmmmm // Srpen 5, 2007 na 3:34 pm

    pyco… presov neni v tatrach

  • mik // Srpen 6, 2007 na 9:12 dop.

    ani v tampere … shkoda, mohol by sa tam premiestnit, shak lesov tam maju dost ;-]]

  • grinder // Srpen 29, 2007 na 10:57 dop.

    nevim o cem se tu vsichni hadate?
    stejne je to vsechno uslintany teply pop

  • slovacisko // Září 2, 2007 na 10:32 pm

    preco v kazdej debate, kde su aktivni Cesi a Slovaci, musi nejaky kreten spomenut sporty, samozrejme naraza na hokej a pod. Je to vazny trapas toto porovnavanie..Spamatajte sa aj Cesi a Slovaci, vobec tu ludi netrapi (aspon urcite 90 %) ze kdo je v com lepsi, ja vas berem ako ukrajincov ci Poliakov, cize mam vas na salame. A to ze vam nelubi tato kapela a prisudzovat k tomu cely narod, dost odveci. Chodte si dat na ukludnenie knedlo-vepro.zelo ci jak tomu nadavte, ja idem podojit kozy a vyvalim sa na salas…sak vsetci robime len toto nie?

  • Pawnbroker // Září 4, 2007 na 8:26 dop.

    Igen!

  • funfuntulip // Září 25, 2007 na 2:08 pm

    hey Pliska, namiesto svojich trapnych a pointless prispevkov si radsej slahne este jednu travu lebo jediny kto zo seba robi kokota si ty.

  • Patriot // Září 28, 2007 na 3:31 pm

    No ludia vy ma fascinujete xD Urazate sa navzajom , oba narody, Cesi aj Slovaci , kvoli kapele? Sme aj amli spolocnu republiku a teraz sa tu ideme pozabiajt kvoli kapele,

  • Patriot // Září 28, 2007 na 3:36 pm

    inac setic pouzivate pekny slovnik, rovnako nadavate ale zhodnut sa neviete, ste fakt divny vacsina, kvoli hudbe zrazu zabudneme na setko co sa stalo..

  • TO Petr Pliska // Říjen 12, 2007 na 6:03 dop.

    Ked prestanes hrat svoje debility a zlozis aspon jednu piesen ako komajota ,tak mozes taketo debility pisat,diky

  • vinco // Říjen 13, 2007 na 11:21 dop.

    myslim si ze cela tato diskusia nema zmysel…
    Cosa tyka kvality hudobnej produkcia myslim si ze jednoznacne vyhravate lebo na Slovensku sa produkuju fakt sracky a to Komajota je podla mna jedna z tich lepsich kapiel oproti ostatnim.
    A co sa tyka vykradania a inovativnosti hudobnej prodkucii tak to je totalna blbost sa o tom rozpravat. Zoberte si napr. u vas taky Kabat. Tradičnej poctivej českej rock-stejne tradičnej jako českej buřt, jako čšeké pívo a pod. Som zvedavy kto co inovativne priniesli oni a ze koho nevykradli a na nich sa nikto ani len neopovazi nic povedat, vypredavaju koncerty a festivaly. Ci uz nieco vykradnes alebo nie tak to je totalna blbost. N vsetko co clovek zlozi sa do najst aspon 100 veci na ktore povies ze si ich vykradol. Na svete je take kvantum hudby ze je fakt problem spravit nieco nove. A tento fakt by si Petr Pliska mohol uvedomit. V zivote som o nom nepocul a tak som si len kvoli tejto diskusii vyhladal jeho profil na MySpace kde ma AZ jednu skladbu a tiez mi neprisla nejak originalna kebyze niesom taky lenivy tak by som za chvilu aj nasiel ineho interpreto o ktorom by som mohol povedat ze ho PP vykradol. Na buduce by sa mohol autor tohto clanku skor zamyslet pred tym nez ozraty padne hlavou na klavesnicu…

  • Anonymní // Říjen 13, 2007 na 11:27 dop.

    tak este taky maly dodatok: PP na MySpace viacej skladieb (prosim o odpustenie za moju chybu) a este prosim a trpezlivost pri citani prispevku hore za par preklepov, dik

  • yeah // Říjen 24, 2007 na 8:03 pm

    No tak tento “članok” je kopa trusu :D asi len na zasmiatie … a chudak, kolko musel času stravit kym ho zo seba vypotil :(

  • KOMUNISTA // Říjen 27, 2007 na 12:48 pm

    ….da sa to pocuvat a komu sa to nepaci, nech to nepocuva, urazat sa anonymne je najjednoduchsie …

  • popradcanka // Listopad 1, 2007 na 11:36 dop.

    Komajota je jedna skvela kapela (verte mi, taka tu este nebola)! …a ostatni si vravte, co chcete:)…

  • mako // Únor 1, 2008 na 1:50 pm

    Podla mna je Erasure spica,ci to nie otom sa tu keca? :-)))))) Podla mna je to aj tak najlepsie ked sa to tu takto neda povedat,naraz vsetci sa tu hadaju a nevedia co je na tom zle a co je ako tak dobre.Takze asi tak,chapete co som tu napisal?Nie?Ani ja a otom je to ze ani vyyyyyyyy alebo zeby hej?Slovenske naj je DESMOD a je to :-)))) http://www.desmod.sk/ blaaaa blaaaa mat vas problem chlapeeeeee su dobre aj zle kaplee,co viac dodat :-))))))

  • Lukasidos // Únor 21, 2008 na 9:09 dop.

    Hmm . reagoval by som takto .. co je dnes original… ? … neviem vela veci tu autor clanku prehnal .. co je nechutne ? nechutne je ked petr nacapal oca s mamou v sprche ako sa hraju.. to by bolo nechutne .. ku komajote.. neviem je pravda ze vsetky skladby su asi na rovnakej pocitovej frekvencii .. ale, nepovedal by som nechutnej .. kolko ludi tolko chuti .. a ked sa to niekomu paci nieje co riesit .. inac sam som bol na vela koncertoch kapely komajota…

  • ja // Únor 23, 2008 na 10:38 pm

    najskor som premzslala, ci sa zapojit do diskusie na takejto urovni, ale myslim, ze by to nebolo konstruktivne. mozno sa vratim, ked sa budem chciet vyzurit :D kdesi som vsak pocula dve veci, ktore stoja minimalne za zmienku:

    1. ak sa niekto sprava ako debil, vacsinou je to debil = nemoze za to. preto mu jeho prejav treba odpustit, respektovat jeho miesto v spolocnosti

    2. ak zacnes diskusiu s primitovom, znamena to, ze si sa nechal stiahnut na jeho uroven. v tom pripade sa treba rychlo ustipnut do lica a zobudit sa, kym je cas

    preto sa nevyjadrujem k radoby-recenzii ani k ostatnym prispevkom v diskusii. pekny vikend ;)

  • marekl // Únor 26, 2008 na 7:02 dop.

    suhlasim s nazorom vyzsie

  • kajo // Březen 24, 2008 na 10:16 dop.

    vy lamy…………… moji kamosi sa s komajotou poznaju osobne a urcite nesu zadne lamy jak vy co tu pisete spravte daco vy a potom krtizujte aj sam Palo Habera povedal ze je to super skupina.
    a za to ze sa tam daco podoba ta teraz…….
    a to je nic… ale hip-hopove skupiny maju vazne zakladne melodie z inych trackov nadavajte tam…..
    lebo neni ich vela ale niektore su vazne… ako ja som to neskumal ja to nepocuvam ale kamos ktory to pocuva mi to ukazoval..

Komentovat