Jelikož tu zde v poslední době padá čím dál tím víc silných slov, rozhodl jsem se, že příspěvky budu schvalovat, takže je možné, že se tu váš komentář může objevit i za několik hodin od jeho napsání. Děkuji za pochopení.
Petr Pliska
Jelikož tu zde v poslední době padá čím dál tím víc silných slov, rozhodl jsem se, že příspěvky budu schvalovat, takže je možné, že se tu váš komentář může objevit i za několik hodin od jeho napsání. Děkuji za pochopení.
Petr Pliska
27 odpovědí so far ↓
space.lemon // Únor 4, 2007 na 2:27 pm
Cenzura je cesta do pekla… a pokud nejsi opravdu totální pokrytec, tak jako první smažeš tu svoji “vesmírnou kurvu”…
petr pliska // Únor 4, 2007 na 2:58 pm
s tim ohledne cenzury souhlasim, ale nelze jinak. nevim proc bych mel byt pokrytec, natoz tu neco mazat.
Negative Creep // Únor 4, 2007 na 3:04 pm
schválně jestli se tady ještě objeví majk…
petr pliska // Únor 4, 2007 na 3:08 pm
neobjevi.a to za jeho vyroku typu “ty čůráku jeden nevyplisklej. a klidně mi to zase vymaž s tím, že jsem vulgární, ale začal sis opět ty. dodám snad už jen: posraný prkýnko vod hajzlu, chleba namazanej hovnem a na závěr 3x piča, piča, piča.”
nejsem placenej ani za psani ani za to abych tu lidi jako on musel snaset. zakazal jsem mu i pristup do fora a pokud neprestane spamovat na webu newmusic.cz, bloknu mu to i tam.
space.lemon // Únor 4, 2007 na 3:12 pm
No “proč” asi? Možná by tady nepadalo tolik silných slov, kdybys jich psal míň…
“Mami a co je to coura? Jau!”
“Hajzle jeden.”
…krásný ryzí český film, určitě taky jeden z tvých top5… :)
petr pliska // Únor 4, 2007 na 3:18 pm
“silna slova” - tim byla samozrejme myslena “silna slova proti lidem lidem v diskuzich”.
V. // Únor 4, 2007 na 10:08 pm
Mno, když už člověk leze na veřejnost (v jakékoliv formě), tak by měl být schopen snášet i to, že mu někdo bude nadávat nebo z něho dělat vola. Nestranný pozorovatel si to ale snad přebere, ne?
Se “schvalováním příspěvků” naprosto nesouhlasím, ale předpokládám, že to je tak to jediné, co proti tomu můžu dělat, co? =)
dvem // Únor 5, 2007 na 12:24 pm
Myslím, že by se mělo začít spíš s cenzurou článků než příspěvků do diskuze. V poslední době se v článcích PP objevuje plno vulgarit (o jeho reakcích v diskuzích se radši moc zmiňovat nebudu, tam by se dali přehazovat vidlemi) a také mě už začali štvát komentáře ohledně českých recenzí a subjektivní názory autora o té které kapele (třeba článek o EoST byl opravdu o ničem, výrok o Gwen Stefani nemá cenu ani komentovat). Mám pocit že z newmusicblogu se stal “petrpliskablog” a že pan Pliska poškožuje jméno celého projektu (u kterého je jedním ze zakladatelů) svými ne zrovna objektivními články. A tenhle poslední krok je už jen dalším z hřebíků do rakve projekt nmmblog.
Chce to méně keců a více tipů na starší desky nebo desky, které se nedostanou k recenzování, trochu rozebrat hudební žánry a větší příliv informací o kapelách, jejich bio- a diskografie apod. Prostě věcí, které se nevejdou do již daného rámce stránek newmusic.cz. Ne intelektuálních keců, které nikoho nezajímají a také myslím, že tipy na filmy a seriály sem zrovna nepatří.
Dobrou inspiraci lze nalézt na stránkách http://www.moviezone.cz, která jsou sice o pohyblivých obrázcích, ale věnují se jim ze všech úhlů a snaží se stále zlepšovat. Projekt newmusic je má srdcová záležitost a dost mě mrzí, že je touto blogovou odnoží a cenzurou pošpiněna jeho pověst.
Tohle je jen takový výlev názorů a myšlenek, které mě napadají v souvislosti s nmmblogem delší dobu a doufám, že Vám poskytnout pár podnětů k dalšímu rozvoji Vámi založeného projektu.
D.A.Rodriguez // Únor 5, 2007 na 4:20 pm
Mezi formulaci “mel by bych schopen snaset i to, kdyz mu nekdo bude nadavat” a “mel by byt povinen snaset i to, kdyz mu nekdo bude nadavat” je jazykove celkem jemny, nicmene vyznamove zasadni rozdil, ktery myslim kazdy chape :) Osobne jsem v tomto sporu (sam nevim, co tu delam) zcela na Pliskove strane :)))
petr pliska // Únor 5, 2007 na 5:31 pm
dvem: on to “petr pliska blog” taky tak trochu je, vzhledem k tomu, ze sem pisu hlavne ja… pisem o tom co nas bavi, at jsou to britske serialy, filmy nebo cokoliv jineho o cem chceme lidem dat vedet nebo je tim tak trochu poskadlit. je to proste takovy o hodne volnejsi newmusic nebo pelmel, dalo by se rict. to znamena ve zkratce, ze si tu muzem psat co chceme.
prijdou ti me nazory subjektivni? pohanil jsem EOST, ze kterych serou vsichni magi v kostkach, i kdyz je nova deska jen pouhopouhym standartem (nezajima me ze jsou z cech)? myslis, ze nemam pravo napsat, ze gwen stefani vypada jako vesmirna kurva po tom, co se z ni stal moderni hudebni produkt, ktery je studeny a zajimavy jen po producentske strance?
je mi to jedno, tohle delam ze zabavy, stejne jako newmusic, jsme absolutne nezavisli, viz to co jsem psal predtim… a pokud ti to nesedi tak to proste necti, nevim co jineho ti na to napsat. prece nebudu brat kvuli par lidem ohled na to co si budu psat ve svem volnem case…
D.A.Rodriguez: chapu. diky.
D.A.Rodriguez // Únor 5, 2007 na 5:35 pm
Pise se standard, nikoli standart. Mimotechnicka pomucka- standarta je vlajka
dvem // Únor 5, 2007 na 7:51 pm
No nic. Chtěl jsem jen nahodit pár témat, které by mohli nastínit budoucnost newmusic. Chápu, že je to blog a musím říct, že ze začátku se mi hodne líbil a třeba čestvá zmínka covers Funkstörung mě zaujala. Jen bych rád viděl, že se snažíš dát tomu po půl roce nějaký nový směr, nějak to rozšířit. Nebyla to reakce pouze na cenzuru a poslední články, prostě jen tak celkově. Nápad s nmmblogem je skvělý a vím, že za ním stojíš zejména ty a udělal jsi toho hodně a fakt mě to bavilo, ale… prostě se to poslední dobou trochu zvrhlo v intelektuální řečnění, které akorát všechny naštvalo a proletělo tam hodně zbytečných slov.
Jen pro objektivitu bych měl dodat, že EoST jsem vživotě pořádně neslyšel, nová deska Gweni Stefani se ke mně dostala a žádný její videoklip jsem neviděl. Nejde o to, zda Gwen Stefani a Justin Timberlake jsou podle tebe dobří, nebo fakt nestojí za nic (podle mě spíš druhá možnost), ale ty zmínky o nich byly prostě zbytečný. Totální nicotnost. Něco takového bych očekával u piva, ne tady.
Vím, je to blog, blog je o názorech, každý si může psát co chce. Ale tohle je blog určitého projektu. Není osobní. A tím předpokládám i určitou úroveň v článcích, obsahovou i stylistickou.
Ani nevím, proč se tak snažím. Asi mám o lidech, kteří měli skvělý nápad založit tenhle web a blog, velké iluze. Prostě mě vždycky newmusic bavilo a ukázalo mi hodně zajímavých desek a věcí, které mě baví. Chci aby to pokračovalo dál nedocházelo k postupné degradaci.
A ještě cenzura - všichni ví, že je to špatná věc. Jsou i jiné způsoby zamezit atakům na tvou osobu a ostatní. Mohl bys začít u sebe a nedávat k tomu podnět. Když to vezmu kolem a kolem, musím uznat, že se chováš jak šesnáctiletej nafoukanej fracek (je to subjektivní názor, který jsem zvážil a lepší formulaci prostě jsem nenašel, nechci tě nějak atakovat. Mám hodně omezenej slovník, čehož sis asi už všiml.) a ten je vždy konfliktní.
No nic, docela jsi mě rozčílil svým přístupem a tvrdohlavostí. Budu i nadále čtenář newmusic.cz a nmmblogu, ale už nemám chuť nijak přispívat do diskuzí (i když to často nedělám). Není to žádnej akt, který má něco znamenat, jen to nestojí za to. Konec dlouhého výlevu, přeji hodně štěstí do budoucna
Sakra nechtěl jsem žádné P.S.,ale přece jen bude. Zvaš tu myšlenku petrpliskablogu. Jestli už nějaký existuje, tak sem s ním. Rád se na něj podívám.
V. // Únor 5, 2007 na 9:40 pm
DAR: Rozdílu jsem si povšimnul, ale i tak stojím na straně naprosté svobody slova. PP tyhle konflikty pravidelně nějakým záhadným způsobem přitahuje, a pak je řeší tahle radikálně. Připadá mi jako ten řidič náklaďáku z kteréhosi dílu Stopařova průvodce, kterého pronásleduje déšť všude kam jede, a on si v centru toho mizerného počasí neuvědomuje, že to je anomálie. Jeho ten neustálý déšť sice otravuje, ale vlastně už mu to připadá normální. Blbé je jenom to, že ten řidič to v té knížce taky nijak nedokázal vyřešit - jenom se s tím problémem dostal do novin.
D.A.Rodriguez // Únor 5, 2007 na 11:21 pm
V:jasne, muz s oblackem, ktery si nosi s sebou a ze ktereho neustale prsi. Mozna to je ten pripad. Ale podivej se na to takhle: obsah blogu je primarne v clancich. Pokud je nechces cist, nemusis. A pokud uz se k nim chces vyjadrit, mel by ses snazit trochu vic, nez na uroven nadavky “vyplisklej”, coz je tak nejak treti trida zakladni skoly. Predstav si to jako soukromej klub, nebo jako mejdan. Kdyz uz si davas tu praci a vetsinu toho mejdanu organizujes (= pises tenhle blog, at uz z jakyhokoli duvodu), pak mas pravo z nej vyhodit lidi, kteri tam prisli jen proto, aby se ti vychcali v predsini na botnik. A je uplne jedno, jestli tvuj mejdan ve skutecnosti stoji za houby, nebo ne. Zkusenosti z jinejch webu, ktery si timhle ve forech prosly (za vsechny treba boombap.cz) mi rikaji, ze promazavani, moderace nebo schvalovani prispevku (pokud neni moderator opravdu kapitalni zmrd) neohrozi kvalitu prispevku nebo pestrost nazoru ve forech. Vetsinou stejne prijdes jenom o lidi, pro ktery konci svoboda slova tim, ze nekomu (kdo je pokud mozno kilometry daleko a koho nikdy neuvidi zivyho) budou psat, ze je curak.
JB // Únor 6, 2007 na 8:29 dop.
Je to (víceméně) Petrův blog, takže si na něm (víceméně) může dělat, co chce. To by asi všichni nespokojenci měli uznat.
Krokanta // Únor 6, 2007 na 11:40 dop.
Myslím, že svoboda slova je základ. Přikláním se ke zpětnému mazání neadekvátních příspěvků, urážejících a napadajících, ale cenzurovat každý pro případnou závadnost je už dost - to je přesný socialismus Petře. Proto byl rok 1989 a nezapomeň, že i ty díky němu žiješ venku… Taky jsi nemusel a mohl jsi sedět na zadnici tady někde v malém městě a psát jsi mohl maximálně oslavné ódy na diktované umělce! Navíc jsi zrovna Ty silně zaujatý jedinec, který má prostě pocit, že jen jeho názor je směrodatný. Každý má svou pravdu, na to nezapomínej. Proto jsme individuality a proto spolu můžeme diskutovat. Navíc Ty diskutuješ málokdy, jen většinou napadáš ostatní za jejich názor, který odporuje tvému. FUJ.
petr pliska // Únor 6, 2007 na 6:43 pm
krokanta: takovy Antonin Kocabek, ktery patri z te generace “kdyz nas tenkrat honil bolsevik” mi zakazal komentovat prispevky na jeho blogu, a to o me obcas neco napise. Tohle je absolutni cenzura. Ja delam jen to, ze neschvaluju silne zaujate a vulgarni komentare vuci me.
Nejsem zaujaty, jen vyhraneny, stejne jako cely newmusic.cz… pritom v mem pripade je toto slovo hodne siroky pojem, protoze se snazim mapovat temer vsechno co za neco stoji.
Jasne, ze ma kazdy svou pravdu, ale tohle je muj (po 150) blog a nikdo te moji “pravdu” cist nenuti. Od toho blogy jsou. Ver tomu, ze ono se diskutovat kolikrat ani moc neda a lidem nevyvracim jejich nazory, ale musi se ty nazory tykat neceho smysluplneho. Seru na takovy lidi, nemam to zapotrebi. Ende.
D.A.Rodriguez // Únor 6, 2007 na 9:47 pm
Ty vole. Rok 1989! Uz je to tady! Tak jen tak mimochodem- fora edituje ci jinak kontroluje vetsina zpravodajskych webu v tzv. svobodnem svete (od BBC pres sun, az po muj oblibeny football365.co.uk). Blogy to vetsinou nedelaji, protoze se predpoklada, ze nikdo neni takovy idiot, aby na nich ve forech travil desitky minut nadavanim cizim lidem, kdyz muze delat neco daleko uzitecnejsiho, nebo zabavnejsiho. Coz myslim podstatu roku 1989 shrnuje daleko lip, nez nejake kecy o svobode slova.
V. // Únor 6, 2007 na 10:14 pm
Já taky naprosto souhlasím s tím, že PP má právo si cizí komentáře organizovat podle svého uvážení, ale bylo by fajn, kdyby k nějakým zásahům ani neměl důvod - a on ten důvod většinou spíš vytváří. NMM není BoomBap, takže ho čtou a komentují trochu jiní lidé (aspoň doufám =). Většina těch slovních přestřelek tady se vyvíjela a zahušťovala postupně a “pan domácí” v nich většinou nebývá zrovna nezúčastněným pozorovatelem. Ale taky si nejsem jistý, proč to vůbec komentuju, protože si nemyslím, že by to něco změnilo. A Petra už vůbec ne! =)
susie q // Únor 8, 2007 na 11:44 dop.
Jestli je tedy tohle Pliskův blog, pak by nahoře nemělo být napsáno nmm, ale třeba ono trapné sweetlifeinczech. Pliska svým přístupem jednoznačně přesahuje veškeré své rádobypravomoce, on si může nadávat sprostě jak chce a ostatní ihned zcenzuruje vymazáním.
susie q // Únor 8, 2007 na 1:23 pm
‘Malé upozornění’ na prachsprostou a zaujatou cenzuru?? To se musím zasmát. Jestli je tohle opravdu Pliskův blog (je zřejmé, jak moc by si to přál..), ať je tedy nahoře napsáno místo nmm třeba trapné sweetlifeinczech a ať na toto pseudomastění-si-ega a dokazování si své nadřazenosti není odkaz z newmusic.cz, Pliska dělá tomuto projektu opravdu skvělou (anti)reklamu. Neumí pořádně česky a jeho sprosté napadání kohokoliv s odlišným názorem, které začal ostatním cenzurovat, je neomluvitelné a bohužel u něj na denním pořádku. Jak napsal dvem výše, je jako šestnáctiletý nafoukaný fracek, kterému navíc vzali jeho oblíbenou hračku. Není dobrý člověk. Hanba mu!
Blackbird // Únor 8, 2007 na 3:03 pm
Rodriguez: Je pekne jak se snazis autora obhajovat a uznavam,ze jedince jako je Majk,je asi lepsi vymazat.
Nic to ale nemeni na tom,ze PP se opravdu chova jako ten 16lety spratek. Ale jednou za cas jsem da zajimavy odkaz,takze mi to jeste porad stoji za to. Nicmene jsem optimista, takze verim v to, ze PP dospeje a jednou si tady budeme moci precist nazor:
Tuhle kapelu opravdu nemusim, ale zrejme na ni neco bude,kdyz je tolik oblibena mezi hudebnimi odborniky, me osobne ale nezajima.
Zatim je to vsak: Podivejte,co tamhle ti poslouchaji za sracky, je to tim,ze hudbe,narozdil ode me, vubec nerozumi.
petr pliska // Únor 8, 2007 na 5:03 pm
susie q: ty sis s tim komentarem ale musela dat prace, nicmene to stalo za to, verzi cislo 2 jsem shledal jeste vic drsnejsi nez verzi cislo 1. no, co na to rict, hamba mi :)
blackbird: je to takhle: “Podivejte,co tamhle ti poslouchaji za sracky a vycpelosti, je to tim,ze vubec nesledujou aktualni veci a moc toho neznaj. S takovyma je pak radost se hadat co je kvalitni a co ne, nemam pravdu? :)
pozdravujte doma.
D.A.Rodriguez // Únor 9, 2007 na 12:16 dop.
Susie Q: Ano, FUJ! HANBA!!! Hele, ted vazne, kolik ti je? Protoze veta “Neumí pořádně česky a jeho sprosté napadání kohokoliv s odlišným názorem, které začal ostatním cenzurovat, je neomluvitelné a bohužel u něj na denním pořádku.” zni jak veta nejaky sedesatilety baby, ktera si anonymem stezuje na svyho souseda. Ta veta je absolutne vyborna a zdaleka nejlepsi z toho, co v tehle diskusi zatim zaznelo. Bez ohledu na to, ze termin “zaujata cenzura” je picovina nadruhou… kdyz uz chces davat ostatnim lidem lekce z cestiny :). Ale jinak gratuluju. Zatim jsi v mire “psane komousoviny” na jeden prispevek prekonala i Krokantu s jeho dobromyslnym oslovovanim “Petre”, zminkami o socialismu a finalnim majestanim FUJ! Nejses nahodou jeho multak? Ale jinak nic ve zlym, klidne pokracuj, ja se skvele bavim…
Krokanta // Únor 9, 2007 na 7:26 dop.
ne, Krokanta je jen jeden. A bavíme se myslím všichni.
susie q // Únor 9, 2007 na 1:02 pm
rodriguezi: ty s pliskou něco máš nebo mu lezeš do zadku jen na netu?
D.A.Rodriguez // Únor 10, 2007 na 5:56 pm
susieq:Vubec ne. Nikdy jsem ho nevidel. Ostatne, na to, abych poznal ze nekdo argumentuje nevecne a zcesty nemusim pichat Plisku ani nikoho jinyho. Coz by myslim mohla byt hezka tecka za touto diskusi…
Komentovat